向樂天世界出發...唉, 我是大頭蝦, 白痴仔放底左張 T-MONEY...多個機會試下買飛...
售票機有英文的,買既飛唔同香港,單程票都係好似T-MONEY咁嘟架~就係因為咁會有按金,
本身去蠶室 (樂天世界) W1100, 但係就會收你W1600, W500係張單程票既按金,
用完後可以入落任何一個地鐵既DEPOSIT REFUND DEVICE~咁就會有W500跌番出黎~





響東大門運動場搭2號線到蠶室, 是行程中最長既一段, 都只是20-25mins~~
地鐵中...唔係好明車廂間點解會無柱...韓國人既平衡力好好???



其實....個入口響樂天百貨個商場入面, 盲中中行左出去...不過影到個主角公仔~



轉番入去睇到韓國既星光大道...





東方神起..



RAIN..



從商場望上去~



售票處~我在買飛中...哈哈, 本身係想玩5點後入黎玩夜場, 因為買野買耐左變左7點幾...
錯有錯著, 7點後仲平, 只係W14,000 per person, 呵呵, 仲要係任玩到11點, 哈哈~












樂天世界是世界最大既室內主題樂園 (另有室外部份), 其實細個黎過, 不過已經無乜印象...



表演不停既stage, 11點閂門, 真係表演到尾~



樂園少不了的手信車仔~





好靚既 LOCKER~



貫通室外室內既過山車~~



~Balloon Ride~







9:30-9:45PM - Laser Show, 都幾堅, 又有火, 又爆晒煙花咁~







天國的雞批個木馬就係呢個, 原來夜晚既木馬係靚D架...






城堡^^



室外室內地圖, 室內係大D既!!






玩到人地閂門~~HEHE!!



閃人, 影一影個站, 返去食野~~~





上網睇到響東大門市場入面有間食炒大腸既食店,我同朋友都鍾意,就決定去喇..
PRINT定晒圖去認架舖頭..丫,提一提夜晚都幾靜,小心喔!唉~好叻搵到呀..
點知無開,哎呀!晴天霹靂!

對面都有檔類似既食店,老闆見到我地失望個樣..就問我地去邊,問我地借個圖,
佢話我地搵得岩,不過closed (明明個網話收好夜><)個叔叔再望一望個炒大腸圖,
佢話佢地都有我地想食既野,哈哈,簡直會心微笑..因為好肚餓呀...
叔叔都d英文都講得兩咀(當然係簡單),佢話佢地其實仲出名過我地搵果間,1975已開~



有得揀坐出面入面, 入面仲有呢d位, 不過懶得除鞋~



再睇一睇我地個圖就開始叫老闆娘整喇~呢度係兩份,承惠W14,000,老闆得閒就會幫手炒炒~



原來叔叔以為我地係日本人,仲同出面果兩個日本人講,佢地以為他鄉遇故知..
好熱情入黎打招乎,哈哈..say完 hi 之後先知道係一場誤會,好搞笑!




食完同叔叔講BYEBYE,又響車仔檔買串串,ENCORE 雞串,同有另一種魚卷,都OK!



之後就去大戰東大門既不夜天SHOPPING MALL!!! 行主要幾個,有以下COMMENTS:-

Doota! - 感覺比較貴,但係係靚D, QUALITY好D
Migliore - d 款比較普通, 買唔到野...
Hello apM - D款比較YOUNG,響度買得最多,不過上到男裝係咁俾男sales用日文叫我地等等..
Good Morning City - 都唔錯架,有d都幾日本feel,有平有貴,多數百幾二百蚊件~

下面有d相 for reference, 提示: 一定要講價, 試過 29000 > 24000 > 21000 > 20000成交!















一般都開到凌晨4點...我地好似行到2,3點先返去...顛左!! <第2日完>
arrow
arrow
    全站熱搜

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()