行到翟度翟都差不多收檔, 轉移陣地去曼谷全新商場!! 以不同地方為主題既~Terminal 21! 
搭BTS去到Asok站, 一落車就見到架喇~~website:
http://www.terminal21.co.th/



入口都好似過關過安檢咁, 不過都係做下樣架姐....(雖然....我有諗過係咪要放底野俾佢check...||| )



入到去就有多個唔同地方既時間!!



睇緊既香港人........有冇少少同感同我地既朗豪坊好似???

 


響未參選呢個商場前......首先衝左上5/F先~~有無發覺我地無食正餐=,=~~5/F就係醫肚果層喇!!



去左沖哥介紹既MIX RESTAURANT AND BAR! 睇睇個MENU 都好似唔錯就入左去喇~

 
相宜泰國fusion菜 Mix Restaurant and Bar Bangkok
http://www.thailandfans.com/eat20120217.html



店內環境

 

呢度係食FUSION菜, 首先有地道泰國菜!!


 


我地既中國菜.............當然唔會響呢度叫~~~哈!

 


仲有西餐~~

 


除左佳餚, 仲有美酒~~~有COCKTAIL, 有HOUSE WINE, 想飲兩杯既都可以滿足到!!

 


仲有咖啡~~~朋友係愛好咖啡之人, 佢話呢隻咖啡響香港正正就係宜家MENU上既價錢~但宜家係BATT!

 


好~~第1味!!! 咖喱炒蟹肉~~~蟹肉已經拆左肉, 雖則我地都知應該係雪藏蟹肉, 但仍然都係無得頂!!! 

 


春卷蝦配酸甜汁~SHOT GLASS 上好特別, 成件事即時型曬~~睇黎曼谷都愈來愈著重包裝! 味道正常~

 


泰式生蝦 X 三文魚~~都係型曬SHOT GLASS上~~個汁比想像中辣!! 蝦唔太大隻但都唔錯!!

 


泰式炒粉絲~~就咁食都已經幾好, 我地加埋個咖喱炒蟹汁一齊食, 即時升價十倍!!!

 


最後就係我要求要飲既冬蔭公!!! 有成兩隻大頭蝦~~好足料!!! 好濃郁~~雖然愈飲愈辣, 但真係超正!!

 


呢餐埋單千鬆D~~BATT!  都值回票價既, 堅係有賣相得黎又好味~~出番出面都有唔同既餐聽!!

 



好喇~~開始用兩小時去暢遊幾個世界大城市喇!!~一睇到條金門橋就知我地到左三藩市! 橫誇4-5/F~

 


好正既M&M"S機!!!!

 


3/F - ISTANBUL 伊斯坦堡.......D燈好靚, 呢層主要賣ACCESSORIES~~

 


再落一層就係LONDON!!!

 


好認真...........連Security 都著英式裝束!!

 


d街好靚~~

 


紅磚~~~呢層賣男仔野多, 以為好貴啦~~原來又唔係太貴, d款幾好架!!

 

 
 




個郵筒同個電話亭真係正到爆!!!!



諗呢個idea 果位人兄真係好有心~~



仲有影響香港深遠既英式巴士!!!

 


 


 


呢度係行緊入去洗手間~~

 


洗手間都咁正~~~

 


 


洗手間d門仲要係london town map, 不過唔好意思影~最驚喜係呢度用日本既自動洗patpat 座廁!!

 

1/F 就係我最愛既日本~~東京都!!! 仲要係賣女裝~~


 


鳥居~^_^

 


好多東京都既地方名~~

 

HARAJUKU~~




再落就係巴黎~~但係唔算好有巴黎FEEL........ 


 


但D店舖好靚呀!!!

 


再落就係羅馬~~賣鐘錶為主!

 



最底一層我都唔知係乜, 返黎搵搵先知原來係CARIBBEAN



嘻嘻, 我地想影綿羊仔之前, 見到有家一家四口既日本人!
爸爸, 媽媽, 弟弟擺曬POSE, 大概5歲左右既家姐影~~
我睇到佢個DC MON...其實係影唔到佢爸爸媽媽, CUT左個頭.....

我就埋去同妹妹講~~"一緒に" (一齊吧)! 就幫佢地影左張全家福!!
心諗....好彩佢都仲聽得明我講乜~~嘻嘻! 當然阿靚仔後生爸爸幫番我地影!



呢層仲有SUPERMARKET, 似CITY SUPER FEEL既日式超市!

 



行完就去買芒果糯米飯食~~就係蘇絲黃力推既Mae Varee!!!
 搭BTS去到Thong Lo站, 出exit 3 行入大路行幾步路就見到!!
已經有30幾年歷史, 24小時營業, 而芒果糯米飯供應就係5:30am-12mn ~
 

 


真係清一式芒果!!!

 


其實我一路都以為係有位坐底食, 原來只有take away~~所以就買左返酒店慢慢歎!!
有成兩層芒果, 即係唔上一個~~糯米飯就有原味同斑蘭味~~都好好食!!
不過.....我唔太記得幾錢盒, 總之圍番港紙唔洗廿蚊!! 好味又抵食~~正!!!!!!!



返黎經過便利店見到我至愛既午後之紅茶特價~~係同香港賣十幾蚊果隻日本版一樣味~~
比日版細支少少~~但呢度只係十幾銖~~幾蚊支咋!! 飲夠先返HK! 當然都買左兩支返去, 正呀!!



最後一擊~~~去按多次腳先返去執行李!!! ~DAY 3 完~
arrow
arrow

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()