未走都已經唔捨得......下次至少要去5日~~甚至更多!!吼~~~~!! 發完顛........言歸正傳~~
最後一日只剩半晝時間!! 要好好善用!! 因為友人仲有手信要掃而又唔夠錢, 就去唱多少少錢喇~~
原來響酒店轉個彎都有間money exchange, 個rate都ok, HK$1 : 4.03B , 唔係唱好多都照唱啦~~



最後一餐正餐友人要求encore海南雞!! 無問題~~kakkakkakaka!! 太正了!




友人今次唔食兩碟細, 叫左碟大, 原來大都唔大好多.....好似叫兩個細化算d!~~我仍然都係食個細!
其實一邊食.......我地有諗點樣可以take away 返香港俾屋企人試下, 不過都係怕返到去臭左~~




過黎果時見到有小食檔, 諗住食完海南雞就食, 但見到隔離檯個泰妹買入黎食~~
睇黎呢度無香港餐廳果d "不可帶外來食物內進" , 所以我地都照買少少食喇~~
炸雲吞皮雞肉 + 蝦餅!! 炸雲吞皮雞肉好味, 入面仲有少少粉絲!!!
蝦餅就真係有好多蝦仔架~~~不過就油左少少......



仲有串燒~~



之後行左一條馬路之隔既 PALLADIUM 商場~~呢個係批發商場, 不過都照做零售!!




入到去都唔係話有好多舖開左, 應該都幾新~~都見到好多泰式工藝品!




有好多舞衣~~~亦好有可能係人妖表演既歌衫!!!!




都有好幾層, 呢個SCREEN不停咁轉色.................好暈!! 不過行到3/F 已經好少舖係開左!




有影樓仔..........行到呢度~~~突然覺得好似羅湖商業城.......lol




友人響度都有收獲, 我都買左兩個好鍾意好鍾意既袋仔! 詳情睇手信篇^^!
不過可能係批發, 無價講!!! 就算有得講都唔算平得好多 (比其他地方)~~




滿足地返酒店喇~最後就係要買林真香喇!! 正正響酒店樓下, 所以我地最後一日先黎掃!! 衝呀~~~




因為有少少雨, 而且又係一人一o急+一箱, 好彩呢度係泰國, 我地今次搭的士~~
酒店幫我地搵的士, 講到明400B~~半個鐘左右就到!!! 一上車就訓到隻豬咁......
司機問我地乜野航空公司, 我地話THAI AIRLINE, 佢響DOMESTIC 放底我地囉!!!
我地似泰妹咩~~!!!???? 應該去H/J 先岩...........搞到我地行黎行去..........=,=




都好多人, 不過勝在counter多~~好快就搞掂check in了!!




過完海關就周圍行啦~~~其實我好驚呢d公仔...........>_<




呢個就係退稅區, 不過今次無咁既需要~~




話曬曼谷都係世界其中最受歡迎既旅遊城市, 機場都真係幾多野行~~




友人既家姐千叮萬囑要佢買芒果糯米飯返去, 都有好幾間食肆有得take away, 我地揀左呢間~150B@




我地最後用剩餘既錢錢食左個DONUT TEA!




次次睇到冬甩櫃都覺得好靚~~




OUR TEA~~好好味!!! ^_^ 



飛機上的晚餐~~~~西檸雞飯!! 平時唔湊米氣既我都食左好多呢~~ 唔錯唔錯!!



返到屋企就有芒果糯米飯做消夜~~~味道還可以, 至在俾屋企人試下!
咁當然唔夠 Mae Varee 咁正~~芒果糯米飯為<慢遊。曼谷>寫上完美句號!!



今次行程都做到曬我地PLAN左既行程, 充實得黎又HEA HEA地~~心情都有少少放開既!
是次旅程後有少少後悔點解可以隔咁耐先黎一次, 真係可以黎密D囉~~游說家人中~呵呵!!!
arrow
arrow

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()