close

有睇開我個BLOG都應該會知......我去旅行可以訓到酒店早餐都食唔到既~
不過總會有一日去試既~~唔知既以為呢度係西餐廳, 其實係酒店食早餐既地方!!

 
早餐去到10AM, 我地9:30AM 落黎都仲有好多人呢!!!




其實都有幾多款, 當然基本野係必要~~~CEREALS~~~




幾好味既朱古力蛋糕.........其實似甜品多D~~




仲有好多生果~~




果汁!




呢幾盆似午餐多D......炒通菜.....仲有個玉子豆腐 MISO SOUP好特別!




沙律BAR




最後都係食番呢D行野~~XD!!!




食飽出發去BIG C!!! 都係搭篤篤去~~手信時間!!!!!!!




之前對BIG C 都有好好印象~~因為中學果時同屋企人去曼谷+芭提雅~~
果時我唔方便去珊瑚島...其中一個 auntie 係泰國通就帶左我地去BIG C!! 掃得好開心!!




第1個開心大發現~~~~手拉車!!!!!!!!! 好正~~不過只適合大型超市!!! CAKE到人就唔好啦!!



同韓國超市放麵果行有得FIGHT!!!!!!!!!!!! 最緊要係~~平!!! 48B 10包~ 圍起都係個幾港紙一包!!




多到可以沖涼既魚露!!!!!!!!!!!!! 我諗......可以浸死我~~

 


上一層~~




衫多~~BRA更多!!!!!!!!!!




我地都唔知行左幾耐~~~總之就好耐........哈哈!! 又一大車!!!!! 詳細請移玉步到手信篇~~




又要PACK箱~~~當然要打的返去!!




好熱.....歎番罐可樂~~~哈哈, 同我地兩個個o急襯曬色!!




仲有買黎試下既 LAY 北京填鴨味薯片, 其實即係乳豬醬味.....麻麻.....




因為行得耐, 怕唔夠時間行翟道翟.......所以抖一抖就LUNCH都唔食去尋寶!!!
搭BTS去MO CHIT 站~~大部份人星期六日出現得響呢個站, 十成九都係去翟道翟!!
首先會經過呢個我覺得好國家級既公園, 5年前我都已經有留腳毛響度同翟道翟~~




呢個小食好得意架, 炸雲吞皮包鵪鶉蛋, 再加少少酸甜辣汁, 我好鍾意食! 10B!




因為去過知道翟道翟入面其實係火爐.....我自己知自己事.....唔焗得唔曬得......扇係必備!!!!!!




都無乜點變丫~~仍然有好多寶物!!




少不了冰冰~~




朋友未食過就試試啦~~好似5B!




比起以前多左D有裝潢既店舖, 呢間賣燈既都好別緻!!




已經好熱架啦...........加埋呢D熱辣辣既轉轉烤肉........熱上加熱~~咪搞我!!




呢檔係handmade既國旗耳環, 比較獨特既一檔~~是關行過都知翟道翟都有好多重覆既店舖呢~!




同樣戰利品留待手信篇逐一介紹^^! 下一站 : 最新主題SHOPPING MALL - TERMINAL 21!!!
arrow
arrow

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()