11點左右就去安國站仁寺洞行街,都有好多韓式手信,扇呀,銀筷子,散紙包(似中式多d)...
行行下去到最出名的Ssamziegil,呢個商場真係幾特別,好藝術FEEL咁,好鍾意D佈置同塗鴉~



不過未行上去之前醫左肚先,落去B1既<古宮>食傳統既全州鍋飯同石頭鍋飯~有得揀檯或地下~
坐地下過穩D,一黎就好多前菜,但唔太岩我胃口..怕食唔晒,叫左全州鍋飯同迷你石頭鍋飯,
W11000 + W5500~迷你石頭伴飯比較好味,不過始終配料都唔太岩口味咁~承惠W16500!











之後就上上面行喇,我鍾意個格局多過D SHOP,好多野都幾靚架,不過都唔係平,有D都幾貴,
本來想買耳環..不過應該唔係純銀,無買到..最後響MMMG買到個CARD HOLDER~幾十蚊~

















行番出大街,響d檔口仔買了黑色星星長鏈,約HKD五十幾~香港買一定過百,沿住大街繼續行,
真係好多韓式手信檔,所以一定要格價!最後同朋友夾份買左銀筷子,SET OF 5 - W5000,抵!

開始累..響附近買下午茶返酒店CHECK IN,LIFT直上18樓,住RM1835,走廊夠光,
入到房,哈哈~好滿意,日本房 x2 咁大,仲有廚房,隱藏式LG大雪櫃,好夠凍~LCD電視,
洗衣機,獨立式冷氣,等等..真的不錯~第一次住不是用地毯的酒店,感覺比較乾淨呢!







下午茶有一串年糕,味道ok不過un左d...另一串係薯條包住塊包再包住條腸再拎去炸既東東~
好好味,不過好飽肚!下次兩個人食一串就差唔多..因為凌晨機關係,申請訓一陣再出擊!!



訓醒精神好多,眼耳口鼻返番黎,哈哈,換件衫就出發..往明洞出擊搭地鐵途中有小插曲..
話說今年去完日本之後就開始學日語,現在都還是BB班,無諗過會在這情況下第1次跟日本人溝通~
----------------------------------------
日本仔: (日語) 日本人嗎?
我: (日語) 唔係
日本仔: KOREAN?
我: (日語) 唔係, 我地係香港人
日本仔: (日語) 原來係咁~
我: (日語) 係係
另1個日本仔: How old?
我的朋友: um...twenty sth...
日本仔: (日語) 去邊呀?
我: 明洞
日本仔: what to do? (呢句諗左好耐)
我: Shopping
日本仔: dinner together?
我: (嘩, 咁直接...) um..so sorry, we don't have time, we hv to go shopping~
日本仔: oh...
我: (響佢諗緊英文之濟) sorry, bye!!
----------------------------------------
落車之後,原來仲響我地後面,不過當佢地都係出呢個站..無理佢地就急急腳各行各路~
老實講,一路同我對話果個真係幾靚仔,不過感覺上有少少不懷好意..在外地,都係拒絕好d~

去到明洞諗住同個地標影相..唉,遇正掘地無得影><,繼續行,我覺得明洞好似TST/CB~
呢度好旺,D SALES 好熱情係咁派野,路中心還有很多小食檔同賣accessories既攤檔~
掛住行無乜影相,哈..有好幾間香港無分店的都唔錯,如TONYMOLY,INNISFREE等等~
另外發覺THE FACE SHOP響呢度幾勁,地鐵站有之外真係周圍都有..感覺上多過7仔..
仲有好多化妝品店都會反傳統用男明星做代言人,可能更加可以吸引女生去買,哈哈~



買左轉就去醫肚,想去明洞聖堂附件神仙雪濃湯,好可惜裝修..轉個彎見到書介紹的鐵板燒~
叫Yoogane,即管試下,MENU有圖,有英文日文,叫左一個係炒飯一個係新出既雞+韓式粉絲~
Waiter拎完d材料黎就會即刻開爐炒炒炒,等一陣,又返黎炒炒炒,個個都好勁,有晒功架~
炒完就可以享用!呢度有水提供~個雞好好味,個炒飯食極都熱辣辣,承惠14000won,抵食!















食完行多陣,明洞D SHOP開始閂門,都係返去東大門不夜天~目標係SKINFOOD!!要幫朋友買~
所以都係去番近酒店果間,唔洗拎咁重,入到去有人識普通話,方便得多,買晒朋友果D..到自己~
哈哈,呢度唔係事實既全部,兩個加埋掃左5個籃,仲有d hold左響counter..買左幾十萬,哈!
送埋個環保袋..仲有好多samples,哈..再經過樓下既Faceshop同Etude house又掃左d~



由朝行到晚, 成個人散晒...<第一天完>
arrow
arrow
    全站熱搜

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()