close

事實上係阿妹同朋友兩個不約而同想睇ekin...就俾佢地夾左去...
岩晒!去日本前先黎個澳門pre-trip 3人行混熟下~同上次FIR樣上網BOOK飛~
覺得上次個位唔錯,上網係咁reload,最後係坐上次個位既上一行,3個位~正!



同上次一樣$488 包船飛門票,同樣都係住駿景,計埋食野全部野,承惠$1,000。
今次有得揀2:30PM船,好好多,無上次4:30PM船咁急要趕頭趕命食野..
先去威尼斯人拎飛就去駿景CHECK IN,哈哈,今次個景對馬場,個feel唔錯~~



hea左陣就去官也街行下食下小食,其實今次寫blog主要係想寫氹仔食既葡國菜~
<葡韻美食店>,剛好去之前一星期響電視睇到~係葡國人主理,好似好好食咁!

葡韻美食店 A Tasca Do Luis
地址: 氹仔告利雅施利華街57-59號
電話: (853) 2882 7636
**逢星期一休息
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=24347
http://www.atascadoluis.com/



太忙無book檯,膽粗粗早d 6點幾去睇下有冇位,基本上都係俾人book左~
不過d人無咁早黎,老闆都俾張檯我地先,入到去初初老闆個樣有d串串地..
原來佢好好笑..好似d野食黎左佢行過 "我好忙, 唔洗等我, 你地食先"~XD!
雖然佢外面係一個老外,不過佢d廣東話講得好好,餐廳好家庭式~so warm!







我地叫左...豬仔骨,"鞋"左少少,普通!



檸檬蜆,份量好多,清清地,唔錯~



十級推介:忌廉馬介休!!好creamy,超好食!!



食到飽飽,超滿足就去睇鄭伊健友情歲月演唱會~
其實我對ekin無乜特別感覺,對佢既歌亦唔算好多好多~但係聽聽下,
原來好多我都好熟,大概係遺忘左..原來呢d歌都係陪住我成長...

友情歲月,天煞孤星,風雲,發現,吻感,
長髮,一生愛你一個,Together等等~
哈...好似曝露左自己既年齡層..



















嘉賓有錢嘉樂,林曉峰,MANDY LIEU,和音有馮曦妤同康子妮(林曉峰太太)
我個位旁邊係通去後台既通道,臨完場仲見到林曉峰既父母,同林姍姍等等~
成家黎捧場真係夠晒兄弟!第2日走果陣仲同我地同一班船,阿LO兩個仔好得意~

arrow
arrow
    全站熱搜

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()