究竟係因為夏天既關係還是其他既原因?? 總覺得杜蘇芮小姐路過香港後個天特別靚特別高!!
加埋我地搭既飛機, 手機影都影得靚靚, 又飛了!! 心情都突然開心番少少啦~終於可以重臨曼谷!







check in 時, 阿地勤哥哥 (可能係dee dee=,=) 問我地坐緊急出口位o唔ok!! 同行朋友就覺得奇怪~~
點解會咁問既? 我記得讀旅遊既阿妹話過我知, 緊急出口唔係個個坐得架!! 小朋友老人家都謝絕~
必須要係年青人先可以坐, 絕對唔係歧視, 係因為touchwood 有緊急事故, 確保呢幾位人兄幫到手!!
我解釋完....朋友話"班機千其唔好出事, 因為我地應該嗌曬救命等人救" XD!! 但個位都有好處--伸腳!!



泰航空姐既獨特THAI FEEL制服



之前影到迪迪尼, 今次影到長洲~~^_^



UM.....因為遲左去機場, CHECK完IN入閘仲要行老遠去閘口....食唔切早餐.....餓住咁上機~
平時唔多食飯既我, 餓到想食飯.......偏偏派到我地就得番麵.......T_T........都要食住頂頂肚先!



呆下訓下....再呆下訓下....到喇!! 唔知下面係咪我地食既泰國米呢???



eee!!!!!!!! 覺唔覺得有乜唔同?? 換左衫既~~~??????? 百思不得其解 0_0?



到左.....勁多人過關! 另外發覺原來都幾多日本人去曼谷!
 



唱少少搭車用先~~HK$1 = 3.83 BATT



接機大堂都好多人....迫下迫下先行到去搭機鐵~~



香港都應該咁設計, 唔洗下下都要棄手推車將D行李拎黎拎去~~



我地搭CITY LINE!! 其實都只係30MINS, 但平過17 MINS 既快線好多!!



只係35B!!



好似台北既膠幣仔~~



ON THE WAY!! 睇地圖就好似好近Makkasan station, 但我睇真d原來有兩個站都係叫makkasan!
一個係airport rail, 一個係火車~~睇地圖近酒店既係火車站呢, 再比較多次係Ratchaprarop站近d~
Airport Rail Link
http://airportraillink.railway.co.th/en/



落車後第一個問題就係唔識過馬路.......搵路又用左d時間, 其實第一個街口就轉左一直行就到~
但個距離都唔短, 加上我地行多左個街口轉左.....即係行錯左~~好彩遇到有個識普通話既婆婆~~
話前面無路架~~後面先岩....就知道行多左個街口喇~~好彩中間有小巷穿過去喪直行就搵到!!



響正RAMADA對面~



門口唔係對大街, 轉個彎就係門口, 都幾歐陸式~~



房就正正常常, 乾淨企理!




WASHROOM



都幾闊落既~~
 



唔好見佢門口細細, 得5層高, 其實一層都好多間房~~呢間同首爾果間一樣都係"口"型, 無尾房!!


 
雖然間酒店普普通通 (因為我見人去曼谷D酒店都好靚), 但響舊區都有好處!!!
首先好近就有7-11, 其次就係有好多小食檔仔, 同埋好多好平既MASSAGE!!! 




本來第1個行程係去文華東方HIGH TEA, 但過關同搵路用多左時間~~趕唔切!! 響附近醫醫肚~
7-11買完野飲, 出門有間可口粿條魚丸大王, 見佢都幾乾淨, 細35B, 大40B, 同朋友叫左碗大一齊食!!



佢有幾款粉揀, 我地揀左米粉, 有白魚蛋, 有肉碎既炸魚蛋, 炸雲吞皮, 魚皮餃, 仲有好粗既芽菜!!



可以自己落唔同既調味料!



真係就咁坐響條街食架咋~~當時5點左右, 好彩都唔係太熱!



食完見到有檔一粒粒丸狀物體既野, 原來係腸仔, 10B一串~~個面個汁酸酸地.....麻麻地~~



串燒!!!!! 5B一串~~雞亦就貴D~~10B一串!!! 叫左雞亦, 豬肉, 雞肉, 腎!! 叫腎果時大家都指住條腰~哈!



我地買番酒店食~~返黎先知我地以為係雞肉既原來係雞PATPAT, 但我想話其實全部都燒到一樣味~
都幾好食架~~哈哈!!! 仲有後面果包紫菜味脆脆, 係朋友超鍾意食既零食, 佢真係可以日日食~!!



邊食邊睇龍珠, 做到布歐果輯~~泰文版笑到我停唔到, 哈哈哈!!!



DAY 1B~~ASIATIQUE THE RIVERFRONT~
arrow
arrow
    全站熱搜

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()