好滿足咁離開機張, 去番火車站搭火車去海雲台, 途經海雲台火車站既時候~
我睇到火車站對出就已經係地鐵站,最好笑響機張火車站買火車飛..
當時16:38,佢俾左張16:35既飛我地~我勁大聲話”下,過左三分鐘喇!”
個站長估到我講乜,同番我講no problem, okok! 真失禮,好彩個站無人!

呢個就係海雲台火車站,釜山火車站都整得好似一間間屋企咁~






行出火車站就會見到地鐵站,其實一出火車站就見到大直路行出海灘~不過我地行左另一邊!

 


因為我地無落到地鐵站去左過馬路,呢條路多d彎,但沿路都幾多店舖,只係落雨無癮行~



仲經過左海雲台市場~



愈行愈出就會見到d靚酒店~



穿過酒店就見到海雲台水浴場~即係海灘!人地去就好好天..我去就..落大雨 >_<
因為天雨關係,冬柏島,APEC HOUSE....都SKIP左.....唯有發揮自由行既好處:改行程~



海景就無得睇,唯有欣賞下地下,都幾有心思!哈哈~



好多野都係海浪型~~坑渠都唔例外!



我覺得好似昂平360....其實下面係CAFE, 上面係銀行!!


 
見唔見到.....左邊同右邊既手袖分別......大雨之過!!!
原本既行程就係去CENTIUM CITY既SPALAND汗蒸幕~但因為SKIP左D景點,時間尚早,又未肚餓.....
就將聽日先去既E-MART改為今日去, 除左沙上有, 就近既中洞都有E-MART, 海雲台去只係一個站!



中洞站出7號出口~一上地面就見到架喇~~搵都唔洗搵!



按金100 WON



LOCKER 按金100 WON



超市響地牢~



掃手信!!!!!



好多麵...



一SET SET 既杯面....



架車咁大都可以俾我地裝滿........顛左!!!! 食品詳細可以睇手信篇~~



買完唔好走住....去呢個COUNTER搞退稅,填張野就可以去機場退稅~
朋友買左6萬幾退到3500WON, 我買左9萬幾退到5000WON, 所以買得多分單為妙!



下一個步驟就緊係揀個靚箱~



打包裝~



又一人一箱...因為太重所以返左酒店先!順便換換件褸..濕曬~
原來唔覺唔覺我地真係行左好耐~返到酒店已經係10點!!!!!體力勞動完就真係餓喇~搵野食!
我地想食烤肉~但尋日響南浦洞又唔係好見有...但就SURE釜大有,又搭番車去釜大!




釜山大學站1號出口,出完望遠少少就見到!
 


都係分可以除鞋同唔洗除鞋~




平時響香港食韓燒之後,頭髮都吸到一陣油煙味,呢個抽氣系統就真係超好!仲可以拉上拉落~
仲有呢度係用炭架~~絕對唔係果d電管爐,因為佢係響我地面前放盤炭落去~再蓋番!



其實個menu都係全韓文,不過就有圖片~我地都係手指指咁就落到單喇~
上網睇過度度食烤肉都最少叫三份,落單佢都舉起3隻手指,餓到死乜都得啦~




當然又係有好多細細碟,不過今次係調味既多~呢度就係3份三層肉喇!!!



有菜包住食~仲有調味!菜係分兩款~可以任添!
 


仲有生蒜同辣辣地既醬,呢度既生蒜唔同台灣,唔太辣亦無咁大陣味,個醬係好正!



因為三層肉有肥膏,根本唔落油!呢塊燒好了~有夾同剪刀俾你剪開~



正呀!!其實唔洗一定用菜包住既,因為齋食肉都好有肉味,人地肉質好真係唔洗醃囉~ 



兩個女仔其實3份肉都岩岩好,之後見到隔離檯食緊麵既物體,初初以為係炸醬麵~
唔理手指指人地果碗,佢話2500won, 18蚊不防試試,原來係韓式冷麵~哈,有冰架!



本身有少少辣汁,就好似平時食生蠔落果個汁咁,酸酸辣辣,d麵好幼身,幾得意!



3份三層肉18000won + 韓式冷麵 2500 won + 可樂1支 1000 won = 21500won!
兩個人都係百五蚊左右,香港食韓燒一個人都要百幾啦!突然覺得呢餐都好抵食呀!
俾錢果時見到有糖糖,多數食完烤肉都有d糖黎清清口腔,就咁睇我以為似棉花糖~
原來係硬既薄荷糖,又幾得意,仲可以食好耐添!聽日搵下有冇得買先!







食完差不多12點,岩岩miss左尾班地鐵,都仲係落緊雨..豪一豪搭的士!
好彩有帶酒店地圖同地址,其實釜大同中央都唔係近,都隔十幾廿個地鐵站~
搭都搭左半個鐘,但又唔算好貴,15000won, HK$100左右! 架的士仲幾舒服添!



是晚零食~好好味既年糕味脆脆,朋友既袋裝奇異果汁,我既樂天錫蘭紅茶


arrow
arrow
    全站熱搜

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()