又想講講韓國天氣預報幾準, 今日真係有番個藍天!!



其實我地間房都望到海架~~右邊有個好似悉尼歌劇院既物體係客運碼頭黎架!
日日有船去日本福崗, 隔日有船去大阪, 3 hrs左右~我check過都成千幾蚊....打消了!



今日早起有早餐食......toyoko inn既早餐真係好基本~













我唔係好食麵包......係揀唔到野食......最後竟然食飯+湯!!!




餐廳~~




好喇~~今日既行程係黎釜山一大目的 - 櫻花!! 釜山近郊最出名睇櫻花就係 - 鎮海!
去都唔難, 搭鐵去到沙上站, 3/5出口- 西部客運站~~有n咁多架巴士去市郊!!! 呢度就係沙上~




之前上網睇話要上一層等等, 原來宜家裝修左, 地下已經係售票處~~唔洗上上落落!!




鎮海jinhae, 15-20mins一班




排隊~~同樣都係影底俾售票員睇!



買到喇~~17號站上車!






睇唔睇到右邊個motel字?? 我想話沙上有好多motel架!!




架車都唔錯架!!!





搭80mins左右, 呢個就係鎮海巴士站....老實講去到真係呆左~~因為無乜指示點去d景點!



離遠見到鎮海塔就朝住果個方向行, 巴士總站對面就會見到呢間7-11, 行左邊條街!



family mart 都正過人, 有得坐出面, 幾歎!!



係咁直行15mins就會見到纜車站~~就係上帝皇山公園既纜車! 即是我地睇櫻花既第一個景點!



同呢條樓梯....上網睇上帝皇山公園條365樓梯應該有數目字既樓梯架....
原來頭幾級無, 仲以為行錯.....以為樓梯響另一邊..........就好白痴繼續搵路~



左兜~~見到好多booth呀! 大家都為聽日開始既軍港祭做準備!



我地仲經過街市....



行行下唔對路, 不如行番去纜車站搭纜車上去.....行番轉頭見到呢個牌~~就行左去八卦先....




唉......其實響搵路期間已經心知不妙, 鎮海應該係周圍都係櫻花, 但d樹都係得d花蕊, 未開囉!!




行到去圓形廣場, 夜晚有祭前表演, 已經聚集左好多粉絲!



仲有好多小食檔.....



其實都唔係小食...........幾大隻豬!!!!!!




雞串




唔知係唔係櫻花餅既餅, 都幾好食架!!!!




勁大獲泡菜湯!!!!




好喇.....響圓形廣場既角度先認得出呢條樓梯......仲行左d冤枉路....>_<...大家睇下, 無櫻花=,=!!




我地決定行上去, 落先搭繩車!




個亭好正




松果




爭個燒烤爐....哈哈!!




終於行到上黎..........好食懶非既我.....好攰!!





好得意呀!!!!

 



呢個就係鎮海塔, 唔洗錢上去的!



可以睇曬鎮海全景~~不過好大大大風!!






圓形廣場, 我地下一站係余佐川, 順便響塔上睇下D位置.....感覺上唔遠唔近咁.....


 

落番去先決定點去.....





韓妹仔好得意呀!!



哈哈~~落番去有個士多仔, 有尋日食完烤肉果隻薄荷糖!! 不過原來DIASO都有得買! 仲要平D~




因為有少少攰......我地決定搭的士去余佐川.....唔洗跳標 2200WON!! 行既話, 話遠唔遠, 話近唔近...




唉................................................無櫻花! 好殘忍呀!!!!! 我估鎮海既櫻花品種都係遲些少開~




D花"林"都咁密........開曬一定靚到尖叫........住附近D街坊真係幸福~
最好笑係....我地行過左一個位有少少WIFI.....朋友好灰咁講左句 "有又點, 無野好UPLOAD>_<"




咁都周圍行下....到此一遊啦!






點知...........怪事又發生了! 俾個男人不停叫住.....呀!!! 知道我地香港黎......想同我地做個訪問~
睇真D........真係KBS!!! 而佢D英文的確唔錯, 叫我地講下點解會知呢個地方.....點解會黎~
覺得呢度點..........我好老實咁同佢講.......我地係黎睇櫻花, 但睇唔到.......之後佢指示左一輪~
LOAD機拍.......朋友又唔肯講........我真係緊張到食曬螺絲~~~D英文一舊舊...平時唔係咁架>_<
不過算啦~~韓國人D英文水平唔太好, 應該OK掛, 訪問完仲叫我地寫底個英文名同歲數~~



哈哈~~我地咁大個女連香港電視台都未上過, 一上就上KBS......要留影下~~佢仲好PRO咁幫我地影~
之後又經過番個WIFI 位.........HAHA~~終於有野UPLOAD 喇~~~雖然有D遺憾, 總算有番個搞笑回憶!



本來仲PLAN左去慶和站, 不過都係應該無櫻花......所以.....SKIP左~~希望下次再去啦~
岩岩搭的士都認得D路, 之後就選擇慢慢行番去巴士總站~~沿途經過鎮海火車站!!



之後仲見到有好香好大粒既士多啤梨~~買左盒大! 8000WON, 都有四十幾粒架!!




閃人喇!!

 



歸途上都見到櫻花~~都有少少安慰!




好美的日落!




呢間就係沙上E-MART, 旁邊仲有HOME PLUS!



最後同場加映~~~CAPTURE SCREEN!!! POST左頭先張相去社交網站後有好大回響~~
在港既韓迷朋友即晚就搵到段新聞.....簡直又驚又喜...lol!!!

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()