DAY 2 首要事件就係去唱錢!!! 聽聞SUPER RICH 個RATE 最正, 所以就搭篤篤過去~
果然係正RATE, 尋日響機場兌HK$1 = 3.83B, SUPER RICH 兌 HK$1 = 4.08B~~!!
Website: http://superrich1965.com/



星期六都開架~~入到去要SHOW PASSPORT!! 之後就拎張飛仔去指定NO. 既COUNTER~~




是關我地係搭篤篤去SUPER RICH, 之後司機問我地去邊....本來唔想講.....
但最後都係講左........因為佢話響SUPER RICH出面等我地.......不過講完價OK就算~
但搭搭下問我地去唔去睇珠寶, 心諗咪搞.....雖然佢係咁話只係睇下唔洗買, 不過都係搏唔過!

如果搭BTS就會響SALA DAENG落車, 不過我地搭篤篤就送到門口~
但其實我BOOK左11點未夠鐘, 去左對面馬路麥記食D野先~麥先生SAWADEE版!!




兩條友食到好似去KFC咁=,=......其實都幾貴~~圍番同香港差不多!! BTW, 個CORN PIE 好好食~~




之後就真係去做MASSAGE & SPA喇~~呢間係我個客介紹, 佢係曼谷達人呢!!
佢話CENTER POINT, SILOM BRANCH (即係呢間) 做買一送一, 抵呀!!!!
http://www.centerpointmassage.com/silom2/promotion.php?id=3




Center Point Massage & Spa, Silom
http://www.centerpointmassage.com/silom2/treatment.php?page=package&p=page3
可以睇呢個website, 有12款 SPA Treatment 揀, 都係買一送一! 即係個價係for 2個人喇~
 我唔敢響外地做facial, 所以主要focus body & foot! 本來想揀spa 2, 朋友唔想做咁多body, 最後揀左spa 8!

因為阿沖哥都有介紹, 聽聞都好多香港人黎, 所以最好email book左先, 咁就萬無一失!! 店中~~




好多香薰candle~比起夜市當然貴d, 不過有d味就特別d, 好似sakura咁!




佢俾多次個menu我地睇~~




前面係welcome tea, 後面係揀香薰油味, 我揀左naomi 味 (好香^^), 朋友揀左lemon (好fresh!)~
 



呢度有好幾層高, 樓梯口




佢見我係咁周圍影相, 突登開門開燈俾我影, 仲叫我介紹多d人黎~~haha!




裝潢真係好唔錯架, 好有heart~! 個feel 真係好relax!!




我book果時要求左分開房, 佢話會盡量安排, 當然因為時間尚早無乜人~安排到啦!!!!
分開房除左同朋友無咁尷尬, 主要係唔想兩個按摩師傾計.....我想靜少少歎下~~
呢間就係我間房喇~~~有按摩池! 當然我個spa 係無包, 所以無得用啦~




房門口, 換衫時按摩師會出去, 除完ready好, 有個鐘俾你搖一搖通知佢入黎!!



間房仲有shower, 做完第一part body scrub 就可以沖沖身~~陳年老泥出曬黎喇~嘩哈哈!!
之後就做 Aromatherapy Body Massage, 舒服到訓著左.......想講多次.....naomi 味好香~~




最後就係 Foot Massage with Herbal Ball, 呢part 就一齊喇~~果然按摩師係會吹水!
不過都有一齊傾計, 可能多香港人黎, 按摩師識講"大力d", "細力d" 好搞笑~~
亦教左我地講"大力d", "細力d" 既泰文, 不過.....我出左門口就已經唔記得左~~=p
呢張睇落有少少騎尼既床/櫈超舒服!!!!!!!!!! 2.5 hrs 話咁快就過左!! 希望會再黎啦! 推呀!!!!




行番出大路, 有好多街邊檔~~見到有"燒蕉", 朋友話有朋友叫佢試下........um, 好難食囉!!!!! 10B!




行去BTS中途仲經過左間幾靚既7-11, 比香港既仲要靚~



仲有好精緻既包點~~




買左少少野飲同小食就去搭BTS喇~~




因為今朝搭篤篤, 朋友去到BTS站先發現無帶兔仔咭, 哈~~好似我響首爾咁, 乘機買飛!




提一提~買飛只會收COINS, 無散銀可以去票務處唱散紙!!



下一站: 曼谷文華東方酒店 AFTERNOON TEA!!!
arrow
arrow

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()