close
因為尋日趕唔切去曼谷文華東方afternoon tea, 就改左今日去喇! 同樣搭BTS去Saphan Taksin站~
同樣行番去尋日個碼頭, 其實個碼頭都幾長, 一邊係搭收費既船, 認住呢個牌就係搭酒店shuttle船!



呢架就係文華東方既船喇, 等船既時候, 覺得半島同文華東方既船係靚d 落本d~~
昭拍耶河既兩岸都好多出名酒店, 除左半島同文華東方, 仲有hilton, shangri-la 等等...
最重要就係shuttle船唔一定要住客先搭得, 好似我地呢d去食個tea都可以搭架!




上船喇~~比較中式既感覺!! 船上既阿姨見我地係咁影相, 都好好主動幫我地影相, 5 mins左右就到....
雖則大概都知呢d有名酒店, 除左sell服務, 都係以河畔景致為賣點.....但條河咁黃, 真係見仁見智! 




落船沿住主building行入去就會去到大堂, 點知full左......要等!




五星級酒店, 當然唔會要你企響度等啦, waitress留完名就帶我地去pub坐住等, 話到就會叫我地~




都唔係等左好耐, 15 mins 左右啦! 但因為酒店有free wifi, 仲要係極強果隻, 所以唔覺得等好耐~
lobby 就係我地歎afternoon tea 既 Author's Lounge!




呢個係menu.....成本書咁......



內容都係........d description都好長, 唔睇真d真係以為仲乜俾本書我~~
基本上tea set有3款, 都係1200 b per set, 足夠俾2個人享用! 1. Traditional Afternoon Tea Set



2. Mandarin Oriental Thai Tea Set




3. Vegetarian Set




仲有Drink list, 朋友叫左coffee, 我叫左Voyage Paris - Bangkok, 係茶黎既~




我地個位~~




首先係開胃既青檸雪芭!




黎喇~~~我地叫既係 traditional~~




第1層




第2層




第3層
so far 都唔錯, 真係幾精緻, 味道都正常啦! 初初都以為好似唔多夠, 原來食完好鬼飽....
最後埋單1500b左右, 每人二百蚊有找~加上服務, 環境, 名氣, 仲可以慢慢坐, 都可以接受~!




食完走喇~~行番出去河畔果邊, 5,6點既時間無咁熱~~




swimming pool




去番碼頭喇~~~原來除左去番
Saphan Taksin站, 仲有船去其他地方, river city 係對面岸既商場!




去到Saphan Taksin站有個小插曲, 日光日白先發現原來呢個站係來回都係用同一個月台~
初初仲以為自己上錯左, 又上又落, 睇多兩班車就發覺左右都有車黎.....好鬼馬~~
換言之尋晚我地上岩車係好好彩, 因為尋晚係完全留意唔到, 有車就上左~~哈!!

返番去chit lom 站行central world, 周圍都好多大型商場, 經過AMARIN~~



仲要ERAWAN, 旁邊就係最多人拜既四面佛喇!!!




沿住條橋去到我地既目的地~~CENTRAL WORLD




ZEN 百貨, 不過無行到~~




行左BOOTS, 但竟然無收獲!!!




一大目的就係NARAYA........好多香港人, 日本人......有收獲~~不過買野俾人多過買俾自己!!




到我既一大目的CATH KIDSTON, 我本身都幾鍾意CATH KIDSTON既產品, 奈何都唔平~
但聽聞曼谷分店係會平D, 仲要做SALES, 好可惜.....突登黎就偏偏睇唔中, 睇中既都係無折!




買唔到野....逛下都滿足既, 因為D陳設真係好靚呢!!!




VERY NICE!!




行到中間位, 好型呀!!!




雖然香港都開左GAP, 不過做緊50% OFF就緊係入去行下啦...~拿拿拿, 唔突登去睇就反而買到野!!




下一站: RED SKY BAR + 水門
arrow
arrow

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()