close
打尖先!

超即興...朋友剛巧有假想出走,出發前三天說去個平平地既TRIP!話想走轉台北...
小姐,係咪玩野?但反正得閒無野做,即管問下,有就有但就貴囉~唔係平平地!
轉地方!快靚正既澳門,又見到明星有唔錯既PACKAGE,極速成團!!
同以前重覆既行程就唔會再打,今次只會打新野~~~

我自問就唔係貴人,但已經第三次出發時遇上颱風,好彩今次阿貝碧嘉無打正~
仲鬼死咁好天同熱...我地今次試新野,住金沙城中心既喜來登!氹仔落船~
金沙城中心有三間酒店,Holiday inn, Conrad 同 Sheration,Sheration分開另一架車的!



Sheration



大堂.....大堂有WIFI, 但房無囉!!!! 要俾錢, 30蚊一粒鐘 OR 120蚊廿四個鐘~~




Sheration分兩幢building,我地住浩天樓Sheration sky tower





21/F




一層都有好多間房




WASHROOM!!! BATH RUB~~~




屎坑 XD




唔少得就緊係 Sheration 名物 sweet sleeper bed,的確好好訓!




TV




VIEW




SANDS SHOPPES





變色噴水池




有條橋駁去威尼斯人同四季,我地去八下~




有自動電梯,機場咁!




仲有星光大道,好處係~~室內!




少不了去牛記整番碟蟹黃水餃撈麵,
蟹黃真係超正!!!
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=24225


去咁多次澳門都仲未去到東望洋燈塔,決定今次要去到!點知遇正纜車維修~阿姐話行上去啦!
我去既方法係搭巴士到二龍喉公園,落車行前到到就會見到入面同纜車站!




UM...無辦法之下...行行重行行~




其實就算搭纜車,之後都係要行~去到問人有兩邊路都去到!跟牌行~
但個太太話好似五點就無得入,當時已經五點半,一場黎到照上去先算!




好曬~~但個天又好靚...矛盾!




見到大炮,上面就應該係架喇!兜去後面望下~




出面見到個牌寫住開放時間至到下午五時半,以?但又見到隻門開左?入到去都有幾個人!




唔理,照入去!就見到颱風信號標誌...好大個!
但如果打十號風球...邊個上黎掛起個標誌???




因為當時澳門已經掛一號風球,所以無左個 T SIGN~~




好大個!!




好靚呀!加埋咁藍既天有少少希臘既感覺~




坐左落去擺POSE...但起唔番身~~哈哈!




突然心血來潮,唱左幾句 "祝君好",寧靜沒擁抱共你可到老~~~




周圍左影右影影到日落,我諗如果呢度本身閂左門,根本唔會有東望洋燈塔既日落景!




影到呢個位,有位警察哥哥同我地講,呢個時間係唔對內開放架!麻煩你地要出番去~
良好市民當然OK!加上...都已經影到尾聲喇~~呵呵呵!




大愛呢幅相,忍唔到轉埋做Facebook Cover,超有感覺~嘻嘻...有無少少少攝影天份?!




行另一邊路落去,是緩步跑徑~都好多人黎跑架!




二龍喉公園蓮花池




去番氹仔...個天好靚呀!!!




唉...官也街都開始連鎖化,多左幾間找換店,仲有starbucks....>_<




等shuttle 去Galaxy




是關明星俾左呢兩張餐券,食左佢!




FOOD COURT 入面好幾間食肆都會標明接唔接受同可以換到咩野食!我換左呢個~




絕對可以係正餐!




返酒店沖番個泡泡浴先!




酒店望出的夜景




夜少少...去觀摩下 - CITY OF DREAM CLUB CUBIC



DJ OK, 但個舞池好細......擺位有少少怪.....



WOWO,FIREWORK CHAMGAGNE







CLUBBING BABIES......我地見到求愛大作戰個 Vincent...=,=
其實我無睇,咁岩未出黎之前先睇左唯一一集,佢岩岩俾人篩左~
佢 say hi 果時差d忍唔到笑.....如果唔係根本唔識你係乜水...XD




朋友話想嘆咖啡,我想食葡撻,突然想食安德魯葡撻!上網知道外賣店之外都有咖啡店!
非常好!而且朋友未去過路環,就去走轉!好在我地黎到唔太多人,一去到就有位!
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=25039




價格合理的




店內




店內




牛肉千層麵 MOP 52




青咖哩雞批
MOP 52,面頭個酥係同葡撻一樣味!




少不了葡撻~~MOP 8,個人認為安德魯好味過瑪嘉烈~而
朋友亦品嚐到佢想飲既咖啡!




又想起韓劇 <宮> 既大結局!





朋友話想去求櫼,就帶左佢去媽閣廟...以往我只係同麻麻先會黎,第一次同朋友黎囉!




^_^




天上諸神,有求是否必應呢?




舊卻美




朋友響何生度有斬獲!"慶功,食牛什",有無人記得邊齣戲既對白呢?




今次行程即興到爆炸,絕對考我功力!八婆,係得我陪你顛架咋!哈~
無心插柳柳成蔭,無意間影既自拍照跟6年前不約而同!2013 澳門 vs 2007 台北

雖說十年人事幾番新,其實都唔需要十年,六年已經可以番新好幾次!
其實好有感觸~呢幾年間我地身上都發生左好多大事小事令人生大起大跌...
絕對係"人情亦許多都變遷" 兼 "隨年和月身心雖秏損".....D歌詞洗唔洗咁到肉!

當年你話無左我,你可能已經唔知去左邊,好彩到我有事既時候,你還在!
而家咪好地地一齊出走!有時覺得朋友更會扶持!友共情真係可以不變~
希望下一次既旅行,唔洗等六年啦!不過下次早少少通知以便籌備,哈!




P.S. 今次入賭場都仲俾人CHECK 身分證.....=,=.....
arrow
arrow

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()