close

晨早起身食完早餐,就去Frankfurt火車站搭 DB 火車去琉森~Frankfurt火車站其實都幾靚架~



 

Frankfurt法蘭克福係德國其中一個大城市,當然個站都有番咁上下啦!

 

我係搭 0801 Frankfurt (Main) Hbf (DE) 開出既火車,車飛係上網買定,印定出黎,車上會有職員check。大家都見到總站係Zurich蘇黎世wo, 乜唔係去Luzern琉森咩?的確係,所以我係要於BASEL轉車的~ 由Frankfurt到Luzern連轉車約4小時。

 

準時開出~好靚既太陽!

 

因為我係買2nd class無劃位,搭搭下有人話個位係佢,當然拿拿臨起番身,同時發現左位NO.旁有寫A到B地方既話就係有人reserve左,例如96位寫左Karlsruhe - Zurich,即係呢段路程就係有人劃左位,94位寫左Basel - Zurich,即係去到Basel先有人訂左位,而我係響Basel落車,即是仲可以坐喇~如果由頭到尾無人劃左位,就會寫the seat may reserve 咁上下,唔記得影底~=P

 

其實去到Basel前有個小插曲,我搭架火車雖則準時開,但坐坐下話呢架火車有delay, 約20mins左右,心諗大獲啦,咁咪轉唔切車?即刻用GOOGLE search下一班可以駁到既火車,因為delay左我都係預遲20mins既時間出定落車個門口,響走廊等落車個位既車長廣播又唔太清楚,賴野喇。。。聽唔清楚,早左同BASEL相隔幾分鐘既BASEL 'BAD'落左車,今次真係唔荒唔BAD,落左車左望右望,點解無我要轉果架車既!奔去information問,職員話,係呀,你落錯車呀,佢好好即時印張update schedule亦幫我張飛chop番個印證明有delay情況,職員話我要搭架輕鐵去番BASEL,而我得5mins去趕車,職員都話”You have to run!” 5mins聽落好似好夠咁,但我拖住個20KGS既喼,偏偏果個月台得樓梯,趕到上氣唔接下氣,好在趕到~


 

11點半去到BASEL,咁先係大站今嘛~同埋已經入左瑞士範圍,Welcome to Switzerland!

 

不過去Luzern既火車12點先開,乖乖地去月台等~

 

順利上左車,搭一個鐘左右,開始見到綠草如茵喇~

 

最後下午1點先到Luzern琉森,比原定遲左1個鐘,即去酒店放低野就去買TELL PASS同繼續行程~

 
arrow
arrow

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()