close

因為酒店有得check in先就休息左一陣,2點幾出門去,我知就知響大站對出既巴士站搭1號,但Luzern火車站對出其實有N個站,而我一直都係target巴士,走左去問站長,指左我去旁邊呢個站,終於搵到1號喇~最終差不多3點先上到車,而Pilatus山頂落黎既尾班車係1630, 到此一遊吧!

 

巴士站個時間表好準時,原來叫RBUS,係有電纜,響我眼中似輕鐵,唔怪得搵極搵唔到,係我無知。。。

 

拍自己落錯車,上到車開番個google就無死喇~巴士搭13mins左右,落車再行8mins就到纜車站。

其實巴士都有show站,Zentrum Pilatus就岩喇!

 

落左車要過對面馬路,就見到指向行去Pilatus纜車站既方向~

 

所以其實都唔洗睇Google,每行一陣就會見到指示~



 

見到喇~紅紅地果度就到!

 

Mt.Pilatus 皮拉圖斯峰係用條飛龍爲標誌,全因傳說呢度有條飛龍出現過~<Kriens>

 

響ticket counter show張TELL PASS,就會俾呢張飛你~
Official Website: http://www.pilatus.ch/

 

好好KEEP住呀,上上落落都會用到~

 

首先先搭呢架小小既纜車,一架最多坐4個人到,不停運行,入左閘就自己跳上去,會自動閂門,當時無咩人,可以自己獨霸一架~

 

慢慢坐。。。要搭40mins左右~


 

纜車有小窗可以開,影相就唔怕反光啦~

 

愈上愈高,愈來愈多雪~

 

好喇,落車喇,黎到Frakmuntegg 就要轉大架d既登山纜車,每00/15/30/45 一班~

 

唔多人坐到頭位~

 

個雪山景愈來愈闊~

 

搭6mins左右,就到喇~

 

上到黎有個商場,有coffee shop,手信店,最估唔到有名錶買,仲要遇到香港人售貨員~突然有得講廣東話感覺好親切!

 

出外面喇,好多鷹/雀飛黎飛去,好怕中頭獎~

 

話就話山上負幾度,但因為天晴有太陽,而且濕度唔高~厚冷衫+羽絨+冷帽+頸巾,我超怕凍都夠~我就係要行上去個十字架度喇~


 

感激好天氣,好靚呀!

 

雖然我唔係教徒,都有種好平安既感覺。。。

 

開始feel到D陣風喇~

 

呢度都有情人鎖?

 

雪景襯托下既七彩旗仔更出色~


 

去片!!2132m Mt. Pilatus~

https://www.facebook.com/MyTravellingBlog/videos/730848210415258/


丫,提一提,冬天時就只有我呢條路線,到5月份就可以由琉森搭船去Alpnachstad,然後再搭全世界最斜既齒軌登山火車,叫Golden Round Trip, 而我呢款就叫Silver Round Trip, 詳情請查閱 http://www.pilatus.ch/en/railway-ca⋯⋯

 

KULM =山,呢度都有酒店架,想響雪山過一晚可以考慮一下~

 

雖然有櫈可以俾人曬日光浴,但我都係怕中頭獎~

 

差不多要走喇,排隊果時竟發現冰柱,大自然既威力~


 

落番去Frakmuntegg,快影就去搭小纜車~

 

未夠5點開始日落喇~

 

點解人家D草好似特別綠~

 

雖然逗留時間唔係好耐,但已經好難忘。。。行番黎果條路出去~

 

當然有指示牌啦~

 

今次唔洗過對面馬路,都係搭番1號返Luzern~

 

返到Luzern天色開始昏暗,漸變色好靚呀。。。街頭景都特別靚~不過入黑亦會更凍!

arrow
arrow

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()