close

知就知道瑞士有SWISS TRAVEL PASS, 但多日數先好似抵用D,我去得4日,好似唔多化算,而且我大多行程係上雪山,只有50%off,即係仲要額外俾錢,又要講多次今次想盡量慳。

我行程集中響琉森,好在搵資料時發現到TELL PASS,專係用於瑞士中部,而且仲包左上雪山,全FREE果隻!例如Mt.Pilatus, Mt. Rigi, Mt. Titlis,交通同樣無限次任搭,除了鐵路,琉森湖既船都係free架~冬天仲要平d, 3日都只係CHF 140 比3日SWISS TRAVEL PASS既CHF 216平好多呢~

因少女峰唔係納入TELL PASS範圍,但去少女峰比較遠同複雜,而且我一支公,最後決定join local tour去少女峰,所以就買左2日既TELL PASS於第一及第二日用~CHF 110。
做左少少比較,如適用日數,範圍,價錢,大家可以睇睇邊款比較適合自己行程啦~
圖表自己做架咋,因唔知官方會唔會有咩改變,一切以官網公布爲準,敬請見諒!

Swiss Travel Pass VS Tell Pass


Swiss Travel Pass 相關連結: 概要 適用範圍 購買地點: 當地SBB大站或官網網購e-ticket

Swiss Travel Pass / Flex - 2017 Price List

 

TELL PASS 相關連結:
WINTER 1 Nov 2016 - 31 Mar 2017  概要  適用範圍  購買地點 
SUMMER 1 Apr 2017 - 31 Oct 2017  概要  適用範圍 購買地點 

 

Tell Pass (Summer / Winter) - 2017 Price List

 

而我由Frankfurt到左Luzern就去左Luzern SBB office買TELL PASS~Luzern Railway Station 琉森火車站

 

上一層就係SBB OFFICE ,有成十幾個COUNTER~

 

好似我地去整電話咁,入門口有職員問你黎既目的,再幫手按邊個組別,我就咁同職員講我想買TELL PASS,就俾左張飛我喇~到你就去指示既counter, 記得買飛時帶定passport呀!

#switzerland #luzern #lucerne #swisstravelpass #tellpass #SBB

arrow
arrow

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()