close
無睇錯呀, 係4天, 唔係14天(我超想)…是關2017年2月要到德國Frankfurt公幹,承蒙公司既恩典 (擦鞋mode >v<) ,允許我stay behind! 因為出差完返黎仲有唔少野follow up,所以唔影響工作既大前提下, stay behind 4日! 而呢次仲係我第一次既Solo Travel 個人遊!
 
因為係Solo Travel,首要考慮係安全問題,話曬歐洲近年都發生不少恐襲等,免得家人擔心要度度去邊好….另一方面就係時間, 只有4日,想去火車去到既地方,雖然德國有好多地方值得去,特別係南部 (如楚格峰, 富辛等),但2013年已經去過,想去D未去過既地方…最緊要係夾到回程機票。
 
左思右想,決定去南下去瑞士~上年有朋友去過話so far都安全,而且景色又靚好值得去咁話! 的確印象中的瑞士風景如畫,細個睇飄零燕都見到綠草如茵呀連綿雪山咁,但瑞士都唔細, 得4日…究竟去邊好呢? 其實我係最想搭Bernina Express, 不過列車係由東南一路向南駛到意大利邊境, 而回程飛機響瑞士北面的蘇黎世Zurich走, 來來回回用既時間都幾多…
 
又左思右想後……最後有定案喇! 就係距離蘇黎世Zurich 1個鐘鐵路既琉森Luzern*, 琉森Luzern位於瑞士中部, 官網都稱之為 Heart of Switzerland, 地理位置得天獨厚,除左處於阿爾卑斯山脈腳下被雪山圍繞, 仲有個好靚既琉森湖Lake Lucerne, 名副其實既湖光山色,更被譽爲瑞士最美城市, 岩曬今次想風景遊既我, 最緊要離Zurich亦唔算遠! 反正朋友有講過Zurich shopping居多, 最後一日去機場前先行下蘇黎世Zurich啦!
 
<行程篇>  
第一次自己出門…阿妹話”人又生得細粒, 傻下傻下咁, 入黑好返酒店喇” Um…即係幾十歲人都唔可以出夜街LOL…當然大家都係擔心我安全,DEAL! 所以我今次d行程係6,7點就止步。琉森Luzern附近有好幾個雪山景點, 如 Mt. Pilatus, Mt. Rigi , Mt. Titlis 等等, 原本諗住一日去一個, 但係一場黎到我又好想去少女峰, 所以最後行程如下: 
Day 1: Frankfurt ---> Luzern ---> Mt. Pilatus ---> Luzern 
Day 2: Luzern ---> Vitznau ---> Mt. Rigi ---> Weggie ---> Luzern 
Day 3: Luzern ---> Jungfraujoch ---> Luzern 
Day 4: Luzern ---> Zurich ---> Hong Kong
 
<交通篇>  
公幹出發時搭乘Lufthansa, 漢莎係德國國家航空公司, 諗住回程返香港應該要由瑞士去德國轉機啦, Admin同事幫手check完話可以響蘇黎世搭SWISS AIR直航返香港, 竟然!! 咁要加幾多錢呀? 又唔洗wo!! 原來SWISS AIR 隸屬Lufthansa Group & Star Alliance, 所以可以安排到去程Lufthansa回程SWISS喇, 仲要回程係夜機, 同事都話Perfect到咁好難唔去啦~ 
15 FEB 17 – DB 火車 – Dep. 0801 Frankfurt (Main) Hbf (DE) > Arr. 1205 Luzern (CH) 
18 FEB 17 – LX 138 – Dep. 2240 Zurich Airport > Arr. 1715(+1) Hong Kong Int'l Airport
 
<酒店篇>  
眾所周知瑞士既野特別貴, 加上個人遊無人同我share房錢…我都想慳得就慳…但自己一個又唔敢Airbnb, 搵下d 3星級乾淨企理近火車站, Budget around HKD 6,7百蚊一晚, 但好老實好難揀……開始放寬dd budget , 好好彩遇到以下呢間4星級酒店,咁岩做緊promotion兩晚送一晚, 本身HKD一千蚊晚, 剛好我要住3晚, 2送1即是HKD二千蚊3晚呀, within budget! 又近站~即BOOK! 會另開一篇作詳細介紹~~ Ameron Hotel Flora +41412276666 Seidenhofstrasse 5, Lucerne, 6002, CH
 
*瑞士既官方語言有3種,瑞士德語,瑞士法語及意大利語,通用程度按地區劃分。Luzern係瑞士德語, Lucerne係瑞士法語, 中文有琉森, 盧森, 盧塞恩或陸森, 其實都係講緊同一地方, 我既文章大多用琉森/Luzern.
arrow
arrow

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()