close
 

:::2016 日本中部6天賞楓賞雪之旅::: 酒店一覽  

Night 4 : 岡田旅館。和樂亭Okada Ryokan Warakutei

Booking through official website --- 出現過一個狀況!我BOOK同一日子~用網頁中文版SHOW FULL左,但於網頁日語版反而BOOK到~所以如遇到同一情況唔好咁快氣餒,可以去日語版面試試先!

Price: *JPY 52,920 per night 一泊二食包早餐及晚餐【飛騨牛三昧プラン】
可選擇網上俾錢或「現地決済」=到時先俾錢~CHECK OUT時先俾,收信用卡的!
Distance: 平湯溫泉巴士總站步行約5 mins
Wifi: Good
Comments:
- 傳統日式溫泉旅館
- 岡田旅館分為本館及和樂亭, 和樂亭是帶有私人露天風呂的全和式客房, 只有10個這類型的房間, 所以價錢亦比本館貴
- 有專人帶到客房並作細心的講解
- 早餐和晚餐指定地方享用, 非常豐富
有圖有真相~~請看圖下的描述吧!



是日陰天兼有毛毛雨,冒著雨由平湯溫泉駅步行至岡田旅館,當時大概5PM左右,天色開始昏暗還有點霧氣及溫泉湧上來的蒸氣,沿途都是朦朦朧朧的~

入到酒店就到FRONT DESK CHECK IN,不要誤會沒人,只是我襯員工入去拎野時影相~員工英文都不錯。因為我訂的是一泊二食,隨即問我想幾時享用晚餐,有6點或者7點半選擇,是關之前只食了很少野,要求了6點~其他已是5點幾,我都問前台是否可以安排到,太趕就下輪吧~店員氣定神閒說沒問題~

超日式的LOBBY~掛了很多飛驒寶寶!

仍是LOBBY~地毯的櫻花圖案好靚!!旅館亦有手信鋪~就是在這旁邊,但唔記得左影=P

之後有位叔叔帶我地去房間,初初仲諗大到要帶咩?少不更事,的確要~沿著走廊都有很多這類擺設。

轉幾個彎終於見到和樂亭的牌喇~

不厭其煩講多次~岡田旅館分為本館及和樂亭, 和樂亭是帶有私人露天風呂的全和式客房, 只有10個這類型的房間, 所以自成一格有自己的入口。

入去當然係溫泉旅館指定動作~除鞋!放番響自己房果格~當然有拖鞋俾你換,或者著襪亦得~

以為入到和樂亭範圍好快到,非也~好在有叔叔帶住,沿途的裝飾好別緻!

呢個爐係可以用,每個角落都謀殺菲林~SOR,而家係謀殺SD CARD位先岩!

行行重行行

仲要落樓梯~~有冇咁大先!

呀~~落完樓梯終於到了!我地間房叫葉月,就係張相右邊門口呢間喇!

第一次拍片介紹,請多多包涵喔https://www.facebook.com/MyTravellingBlog/videos/703754583124621/

執整下歇一歇就去食飯~九曲十三彎出番食事處「櫸」享用晚餐!去到仲傻傻地同人講我係邊間房,我到第二朝食早餐先知右下角有我個大名~哈哈。。好白痴~



這是我訂的【飛騨牛三昧プラン】厳選飛騨牛120gステーキ&すき焼き会席,提提MENU會按時節或酒店安排而有所更改~一邊食一邊上,上到唔知食邊樣先。。。哈哈!

咁岩負責我地果檯係識講普通話既女侍應,都會略略介紹菜色。而食得慢既我地都叫佢可以慢慢上,另外都有叫佢俾少個飯,反正食唔曬唔好浪費嘛!

基本上樣樣味道都好好~最正當然係下面兩個飛驒牛啦!一個係鍋上,點少少蛋汁,超正!另一個就係鐵板上的飛驒牛STEAK~入口即溶!記得上檯好快快品嚐,影兩張相好食喇,如果唔係OVERCOOK就嘥曬架喇~

食事處的裝潢都好細緻,用水車做擺設,咁有格調食飯時心情都好D~

一起身,終於見番個藍天~日本天文台堅準!

有咁正既溫泉起身緊係要浸多次啦~唔知點解覺得尋晚D水熱D?還是適應左?

尋晚凍凍地只係浸左一陣露天風呂,襯朝早有些少太陽再浸多轉先^o^

浸完就出去食早餐喇~都係包埋!於尋日晚餐同一個包廂食~朝早有陽光感覺又唔同左。

日本人的確對早飯好講究,對於一向少食早餐既我,簡直係我平時LUNCH既份量~好在尋晚6點就開始食晚餐,今朝可以食到~

好FUSION~除了日式各小食,仲有西式火腿及沙律,都幾好食架!而右下角有D似刺生,原來係仿魚生的蒟蒻,不過淡淡的沒什麼味道

還有多料的面豉湯,醃漬物,白飯,水果甜點~

影番張藍天下的岡田旅館,今次有點來也匆匆,期待下次再臨~

*Price for reference only which’s subject to up-to-date currency rate & date you stay.
 

arrow
arrow

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()