close

完好肚餓~開飯喇!呢度有中餐廳有西餐廳,我地去左中餐廳~
有好多小菜選擇,不過朋友們有樣野一定要我響BLOG度寫...就係呢度既作風~
呢度既服務員有分唔同的等級,唔係個個可以點菜可以上菜,叫幾次都係等等等~

但係又唔見佢叫人黎幫手,總之一去到叫人開茶俾餐具俾餐牌,點菜既話,
就要叫有HAND-FREE既服務員,我地留意到有HAND-FREE既就係可以點菜~
雖然叫人既速度係慢,但係要讚一讚上菜既速度就好快,唔似整定先,味道都唔錯!




餐廳既天花都係滿佈紅葉,好靚呀!哈~朋友們叫我用星星去分味道既等級..



。乳鴿。RMB 28 EACH。味道:★★★☆☆。正正常常,不過不失~



。石春雞蛋。RMB 48。話係招牌菜就叫左,點知好戲在後頭



。小炒鵝腸。RMB 38。味道:★★★★☆。辣辣地,好惹味~



。籠仔蒸菜心。RMB 25。味道:★★★★。蒜蓉蒸,好香好好味~



。蒜香雞中翼。RMB 32。味道:★★★☆☆。普普通通~



。宮廷豆腐。RMB 38。味道:★★★★★。鐵板上,都係辣辣地,送飯一流!



。竹架茄瓜。RMB48。味道:★★★★★。好好味!唔係普通炸茄子,係夾住芋泥架~配搭得好好!



。砂鍋荔園雞。RMB 38。味道:★★★☆☆。個汁好香,夠味,雞件略嫌細左d...



。石春雞蛋。終於出場..原來d石春係同d蛋一齊響個鍋度整!唔係唔好味~只係好難勺..
。味道:★★★☆☆。難度:★★★★★★★★★☆!!!








。鐵板牛仔骨RMB 58。味道:★★★★☆。鐵板上,都幾多件,唔錯!




。御泉炒飯。RMB 32。味道:★★★★☆個名好招牌,其實都係揚州炒飯咁~不過都炒得唔錯!



。孜然羊肉。RMB 38。味道:★★★☆☆。都可以啦~



。鐵板日式茄瓜。RMB 38。味道:★★★★☆。個汁好味,上面舊肉出奇的好味,茄子變左配菜!



食飽之後,朋友們又去浸,不過我同另一個朋友怕凍就去左周圍行,哈哈~
去行之前..響溫泉區偷偷地影左幾張相..重申一次,我好曳~唔好學我!嘻嘻~




呢個係最大既華興池~我覺得夜晚加上D燈光靚過日頭呢~=]



留影~~套衫又唔同左,呢套係響更衣室入面拎,呢套舒服過房果套浴袍呢!



之後去行下,呢度係買紀念品既~裝潢都唔錯呀..賣既野都幾得意,價錢相宜!







有D似行花市賣果D...







有小食飲品,呢D反而似香港價格...





個名...改得HEA左D..."非法"錢莊....XD



太多相了,請到PART 3 介紹周圍既環境!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()