close

要離開平湯溫泉喇,尋日黎果時落雨濕濕都無睇真附近係點,慢慢散步去平湯溫泉巴士總站喇~

尋日落雨急急腳去旅館係完全睇唔到呢個牌。。。補影番先~

周邊都係溫泉旅館,一邊行一邊看著霧出的蒸氣,暖暖的~

呢度就係平湯溫泉巴士總站,終於見番個藍天~搭濃飛巴士出番高山,可以利用埋奥飛騨まるごとバリューきっぷ兩日劵。如果黎得平湯呀高山呀白川鄉呀,對濃飛巴士一定唔會陌生,因為緊有機會搭到佢穿梭飛驒高山地區,濃飛巴士有分高速巴士,公車(普通巴士),好似平湯溫泉來回高山就係睇公車 - 平湯溫泉/新穗高線 > 時刻表~因爲我由平湯出番高山就睇P.2, 平湯溫泉=Hirayu Onsen,高山濃飛巴士中心=Takayama Nohi Bus Center,一個鐘左右就到高山。


平湯溫泉巴士站
9:30上車,10:31就到高山,先行入中心買白川鄉來回飛同響對面Locker放底重些既行李。去白川鄉既巴士屬於高速巴士,搭50分鐘,以距離同各個景點既車費黎講,白川鄉的確特別貴,來回要4420yen/person! 但世界文化遺產嘛,都係要去!
另外要睇準時刻表,有R字代表要預約,我回程果時就係唔記得左,一陣講到回程再分享~去程我係搭10:50, 唔洗預約~高山濃飛巴士中心仲有好多唔同路線,但白川鄉條龍係特別多人,初初諗咁多人咪有機會要企,好在會按人數開多架車~

高山濃飛巴士中心

到了~沿住路牌行入去
白川鄉出名主要係因為 “合掌造”(茅草的人字形木屋頂)式既民居,十足細個時所畫既”屋企”或”小屋”形狀,其實由細到大香港都唔會有小屋形狀既屋,而家呢度就有喇~有成百幾棟連成一片,1995 年被指定爲聯合國教科文組織的世界文化遺産,而且唔同季節都有唔同既活動或節祭,例如家家戶戶點燈,白雪下既白川鄉又別有風味。

合掌造

估唔到呢度紅葉都咁靚,成幅畫咁~

除左合掌屋,都仲有唔少農田

有少少穿越時空回到古代既感覺

我印象中日本好少有蚊,但可能有農田,都有些少小飛飛~

陰天都咁靚,晴天真係不得了~

條河仔堅有魚架~

有個阿叔擺檔賣d木制品,可放電話,筆呀,牙櫼咁,650yen - 1200yen不等~見佢有別於其他手信舖,都幫襯左幾個!

I love it!!!
響地面行左個大圈,上暸望台喇!行15-20mins左右,斜斜地上,地面有架細型巴士上黎200YEN,我地選擇慢慢行上去~


就快上到去

又係Postcard景,點燈雪景相信就係響度影落去

黎張wide shot~~紅葉下的白川鄉都唔錯丫~

https://www.facebook.com/MyTravellingBlog/videos/714725662027513/



突然又有番少少藍天,倒影中看到吧。
落番去準備回程,明明應該未有車,點解見到架巴士走⋯⋯原來係我睇錯時間,諗住搭下一班,但下一班係要預約,去到站問話等番一個位,只好再搭下一班非預約既班次。雖然響白川鄉留多陣唔係唔好,但就食唔到我想試高山既丸明喇,嗚。。。

入左間小店食牛肉飯同咖哩飯,好在都唔太差⋯⋯丸明呀T_T

仲有時間,食埋雪糕同飛驒牛蒸包~~不過不失啦!

閃人~希望下次可以有雪既時候黎!
#我的旅遊日記 #2016日本中部6天賞楓賞雪之旅 #平湯溫泉 #高山 #高山濃飛巴士中心 #濃飛巴士 #白川鄉 #合掌屋 #合掌造 #合掌村 #世界文化遺產 #shirakawago

arrow
arrow

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()