close
 

起程'北上'三日兩夜,行程緊密唔方便拎住行李上上落落,特別去立山黑部又更不宜帶大件行李,所以我地執拾細軟一人一個背囊就出發~大件行李就擺放名古屋酒店,反正最後一晚都係入住同一酒店 - 名古屋站前萬寶龍酒店

好~出發!交通手段請參考黑部立山周遊劵之利用及分享,先由JR名古屋出發搭特急到JR松本,約兩小時。晨早8點就搭車,諗住訓下啦~誰不知沿途風景超靚,尋日於香嵐溪近距離睇到紅葉見頃,沒想到今日遠距離睇到漫山紅葉,因車速較快唔係好影到相,去片啦! https://www.facebook.com/MyTravellingBlog/videos/714464718720274/



2個鐘後到達JR松本,天氣好好呀!要等20分鐘左右轉大糸線往信濃大町,站內都有小小手信店。。


再搭多1個鐘左右, 11點鬆d就到JR信濃大町喇~
JR信濃大町唔係話好大,但呢個圖就好清楚我地今日既行程喇~


襯有少少時間影下個站先,原來都幾有特色~


出左站行過少少就見到巴士站同賣飛亭,大大隻字寫住去扇澤~


呢架就係我地要搭既巴士喇~棵紅葉好正呀! 不過就快開車趕唔切埋去影番張


搭40分鐘,唔知係咪就黎封山,還是我地晏去,巴士只有三分一人左右,而且沿路都無咩人,好靜~


扇澤駅


ticket counter


上面有D手信鋪行下,聞說如果響立山黑部見到雷鳥就會帶黎好運~


等12:30PM既關電隧道無軌電車


呢架東東就係關電隧道無軌電車


到喇!


其實有兩條路可以行,一條就係上去瞭望台,一條就係落去水壩~而之後就係要沿著水壩行去下站黑部湖


我地怕一上一落唔夠時間就決定直出水壩


好有時光隧道FEEL呀!


今次堅係到喇~


好靚既湖景~


加埋今日既陽光,好舒服呀。~


向工人們致敬!


另一邊既水壩~
又係去片既時候~聽聲都知好大風!https://www.facebook.com/MyTravellingBlog/videos/714465732053506/



或者。。。睇下我就知。。。慢慢行緊去黑部湖駅


行完水壩望番去頭先入黎個位


入番另一條隧道就到黑部湖駅


黑部登山纜車,搭5分鐘向黑部平出發


上到黎,其中一邊原來係黑部峽谷,點解會話原來呢,是關本來係想去埋搭黑部峽谷鐵道,另一個睇紅葉既景點,就係響呢個位下面,但出發就唔係由呢度開始,要去黑部宇奈月溫泉果邊,因為時間唔許可,首選左立山黑部先,希望下次可以去到啦~


同雪山既距離愈來愈近喇~


準備離開1828米既黑部平喇~


搭空中纜車上大觀峰喇。


愈來愈高喇,纜車一粒米咁~


都有日本人帶同滑雪架餐上黎~纜車入面有D石,估計怕大風用黎穩定纜車?


下站大觀峰~請到下一篇繼續旅程!
#我的旅遊日記 #2016日本中部6天賞楓賞雪之旅 #立山黑部 #黑部立山 #黑部 #信濃大町 #扇澤 #黑部水庫 #黑部水壩 #黑部湖 #黑部平 #周遊劵之利用 #立山黑部阿爾卑斯山脈路線 #kurobe

arrow
arrow

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()