大概下午二點鬆D就到達中部國際空港~YEAH!遇上好天氣!

點解日本既天總係特別靚~



機場看似唔太多人,但過關都打蛇餅用上大半個鐘呢!



三點才到中部國際空港名鐵駅~


名鉄:中部國際空港 --->名古屋,約28mins *快速急行都只係35分鐘~

好在剛好趕到15:07的特急班次~



欣賞著沿途風景~沿途都見到有少少紅葉已經興奮不已!



座位前放了些雜誌,紅葉時期當然介紹紅葉名所~見到其中一個名所個名完全笑左!嘩哈哈~希望總有一天可以去睇睇XD


半個鐘後到了名古屋喇~其實之前做research都見到比較多人住'榮',但考慮到要北上都係響名古屋駅搭JR,唔想轉來轉去所以最後決定住番名古屋,以便直接搭名鉄、近鉄、JR 及名古屋市营地下铁。



又幾繁榮WO!


因拖住行李及搵路,去酒店5分鐘既路程都用上15分鐘先到名古屋站前萬寶龍酒店 Check in,整頓一下4點左右就出發~本身想去名古屋城,但去到應該已閂門,閂16:30~不過睇到名城公園都係紅葉名所之一就照去睇睇吧!


名古屋市营地下铁:名古屋 ---> 市役所/名城公園,約10mins



不過無諗過5點就已經開始日落~



開始天黑,有紅葉都睇得唔清楚,就響公園行下到此一遊~



遠遠望到名古屋城呢!



既然天黑冇咩睇就決定去下個行程,行番去搭鐵時見到人餵流浪貓~愈來愈多貓貓走出黎呀!



好乖咁~(剛好有街燈,無開flash的)



仲有呢隻白雪雪~



回程先發現出口都夾番古城FEEL喔~


 

arrow
arrow

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()