時間咁上下就試下行出CHIT LOM BTS 站喇! 真係要行15-20 MINS....而且經過既街都幾靜.....
所以都係行一次就夠.....都幾攰~~之後幾日都係駁腳穩陣D, 最緊要係帶住酒店地圖~~

就快行到站, 見到有個商場有條橋可以行去個站, 就上左去順便行下~~商場叫CENTRAL!
可以話係CENTRAL WORLD既前身, 比CENTRAL WORLD更早出現! 當然無新既咁大啦~~




個商場都有好多層, 都係D大牌子, 感覺上同香港既SOGO差不多~~不過我地都係路經八下就走了!



去到BTS最緊要買番張RABBIT CARD! 即係我地既八達通, 請注意, 淨係可以BTS用~
唔可以搭MRT, MRT都有自己既"八達通", 不過我地衡量過應該搭BTS多, 所以買兔仔咭喇!
如果已經知道一日係搭好多程既, 買ONE DAY PASS 都好抵, 只係我地懶得日日買, 哈~~

ONE DAY PASS: 130B - 全日任搭
RABBIT CARD: 200B - 50B 無得退, 50B 退咭時可退, 100B 可用金額

BTS OFFICAL WEBSITE:
http://www.bts.co.th/
TICKET MENU : http://www.bts.co.th/customer/en/pdf/TicketMenu.pdf



比預期遲了到達既Saphan Taksin站~~唔打緊, 好彩自由行可以自由改~~改聽日先去文華東方!
今晚就去左曼谷最新夜市Asiatique The Riverfront先啦!!! 搭BTS到Saphan Taksin站~~EXIT 2!

 



出站落完樓梯向一個方向行就可以黎到碼頭!



搵下邊度搭去ASIATIQUE既SHUTTLE BOAT先~~呢度仲有好多酒店SHUTTLE BOAT, 要睇清楚喔!



碼頭~



呢架就係文華東方既SHUTTLE BOAT, 幾正!! 聽日先搭你啦~~



呢架就係去ASIATIQUE既SHUTTLE BOAT 喇~~FREE!! 坐滿都可以企, 滿人就開船!!


 
坐左大概10MINS就到, 都幾過癮, 又可以去夜市, 又可以搭下船....
呢個就係ASIATIQUE既碼頭喇~~今年4月先開, 果然好新淨!
 



真係成個WAREHOUSE既DESIGN呢~~



個FEEL都幾唔錯!!



有9個AREA, 有唔同主題~~可以根據自己既目標進攻!!!!



都幾闊落幾好行~~
 



最緊要係又未至於大到行死人~



D SHOP都好有特式, 都好多手作仔, 亦唔算因為地方新而開價好貴!! 咁當然會有更平!






好欣賞呢間舖, 好懷舊, 正!!!



呢度都有架電車仔, 不過無開~~如果有開都想坐下呢!!


 
呢邊係另一邊既門口, 車來車往, 但我無考究搭車點黎!



之後就見到泰國達人沖哥介紹既日式燒烤!!

七月尾前任食炭燒大蝦NIKUYA
http://thailandfans.zeptomind.com/blogs/details/854



都好多款式!! 479B一個人, 不用加一!! 任食任飲~~(其實我最唔鍾意香港任食得黎無得任飲!!)



真係用炭架~~不過好搞笑, 個火都仍然有得較大較細, 哈哈!!



都真係好多款架!! 呢D係醃左~~



蔬菜類~~



水果!!!



湯 & 飯



仲有呢個雪櫃, 係無醃既東東~~下面有ZOOM IN!



就係咁一個個兜仔俾人拎, 有三文魚, 蝦, 青口, 魷魚, 豬, 牛, 羊, 等等.....不能盡錄!!



SEE!!! 可能香港多數用板, 唔係用網燒, 初初唔慣成日燒燶同著火, 慢慢慣左就無問題喇!!



^_^...心心蝦!!



店內環境~~油煙唔算好多!!


 
食完繼續行, 其實都搵到幾多得意野, 靚野, 不過我地今日唔係唱左好多錢, 唔敢太揮霍~
但都買到野!! 買左件衫同香味扇做手信, 最正係朋友買到好靚既金色泰拳褲!!



D BAR 都好似唔錯呢~~仲有呢度入夜都唔係好熱, 真係幾好行!



11:30PM係尾班船, 我地估應該會爆多人, 所以提早少少去碼頭, 都已經好多人, 好彩都上到船!!
ASIATIQUE 都幾值得去, 真係唔錯! 唔算行得辛苦, 都搵到特別野, 未係最平但亦都唔係貴~~推薦!!!

ASIATIQUE THE RIVERFRONT:
http://www.thaiasiatique.com/en/index.php
GETTING HERE: http://www.thaiasiatique.com/en/getting_here.php

 

搭BTS返CHIT LOM, 搵唔到的士, 唯有搭篤篤返酒店~~吹到頭都甩! 到左司機仲俾我地影相~



 
多數第一日都好累......搵路果時都見到好多MASSAGE舖, 最平150B都有交易.....
但有D有少少"架部"既感覺, 阻住人做"生意"就唔好啦~~之後響酒店對出轉角位~~
見到間正常D, 感覺正經D, FOOT MASSAGE 250B, 比其他貴DD都已經覺得好抵!!


 
收費表~~



店內環境~~光猛!! 我地去果時仲有好多老外響度, 好似講西班牙文........不過有D嘈~=,=~


 
朋友揼到訓著左~~哈哈!! 雖則佢只係寫FOOT, 不過都會按埋肩頸~~真係唔錯架! 仲有茶飲!!!


 
疲勞盡消~~返去訓覺好既!!!! ~~ DAY 1 完~~
arrow
arrow

    manliechan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()